26 Ekim 2019 Cumartesi

Jet Sosyete

Kuzum nasil seviyor bu diziyi, adeta dizi karakterleri ile yasiyor birde nasil guzel sevimli komik taklitlerini yapiyor.
Sonunda onu ikna etim taklitleri yaparken videosunu cekmeye. Gulse Birsel'e ulastirabilsem kizima hayran kalir ama hem kizim istemiyor utaniyormus hem de ona ulastirmak icin cirpinmayacagim zira kadina kim bilir kimler neler gonderiyor.
Her neyse Sennur gibi gobek atmasi , ammmmoo, vay vay demesi, ben onu demiyom gulum yok ihi ben sadece... diyon mi... hic icim almiyo su, Yasar'in kufff kufff lemesi, Yildiz'in dansini taklidi, Gizem'in dislerini cikarip ok demesi ama en cokta Gunduz'u cok begeniyor ve ikinci seazonda Gunduz cikinca nasil uzuldu, geri gelmesini umut ediyoruz. Ona bayiliyordu. Ileyda'nin Ozaaaaaan demesini, Cengiz'in annesinin ne saygi kaldi ne tore demesi nasil sirin soyluyor arkasindan da vay vay'i koyuyor. Cengiz'in dolar kac oldu?! diye ciglik atmasini o kirik Turkcesi ile oyle sirin soyluyor ki... Safiye karakterini de begeniyor. Daha neler neler. 
Tabii bir cok seyi anlamadigi oluyor bana soruyor ama oyle seyler ki nasil anlatcagimi, nerden baslayacagimi bilemiyorum, ona cok uzak yada yasina uzak seyler oluyor yada Turkce'nin baska anlama gelen kelimeleri aciklamakta zorlaniyorum.
Bazen bazi kelimeleri fazla erken ogrendigi de oluyor, bir iki kez Yalan Dunya izletmistim. Orda Asufte kelimesini duymus. Bana durup dururken bir gun afuste dedi, o ne dedim once anlamadim meger asufte demeye calisiyormus. Dedim o ne anlamini biliyor musun?
Yo anne ne demek diye bana soruyor nasil masum. Once soylemedim ve acikcasi oyle sevimli soyluyordu ki her soylediginde guldum ama Bodrum'a gidince bu gecen yaz anneannesine ve dedesine asufte demeye baslayinca ayip tatlim dedim oyle soylenmez. Nasil olduysa annem ve babam anlamini bilmiyorlarmis, o ne demek kizim diye soruyorlar Sena'ya. Bende ingilice bitch demek dedim. Onunda anlamini pek bilmiyor ya neyse, dedesine o ne diye sorunca bitch diyor. Dede ingilizce de anlamiyor tabi biccc mi o ne? diye soruyor sonra Sena bana Ingilizce anne what does bitch mean? diye soruyor ha ha, onu aciklamadim artik. 
Cok sevimli buyumeden ve bazi kelimeleri tam soyleyemiyorken o videoyu cekmem lazim. Izlenme rekoru kirar o kadar sevimli.
Birde evli adamin baska bir kadinla takilmasini anlayamiyor cok tuhaf ve yanlis geliyor, onu sorguluyor, artik izlemiyor zaten yalan dünyayı, jet sosyeteyi tekrar tekrar izliyor belki 3 kez izlemistir her bolumunu. 
Arada baska kotu seylerde ogreniyor, simdi bu aralar suna takmis durumda... bu ne curet!  cok sirin soyluyor.
Seni paralarim var mesela, baska bir iki tane daha var
gecen bana iflas etmek ne demek diye soruyordu
birde gecen  anne ben zaten cogu espriyi anlamiyorum ki karakterlere guluyorum dedi. Meger hepsini anlamiyormus ben cogunu anliyor saniyordum, ah Turkiye'de hic yasamamis 10 yasindaki biri olarak bu kadarini anlamasi bile iyi. 
Diyorum ki Gulse Birsel seni oynatmak istese oynar misin dizide? Hayir diyor hem korkuyormus hem utaniyormus ah canim kizim benim. Ama sette takilabilirim oyunculari izlerim diyor. Umarim o oz guvenini bulursun sana yeterince ozguven kazanmasini saglayamamisim,  cok uzucu. O kadar cok istedigini bildigim seyi bile korkun yuzunden istemem diyorsun.  Canim benim... 1 sene sonra Istanbul'a gittiğimizde bana sunu söyleyecektin: Anne jet sosyetenin çekildiği sehirdeyim inanabiliyor musun?! nasıl heyecan ile söyledi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder