13 Mayıs 2018 Pazar

Workshop ve Panel

Buraya duzenledigim ilk workshop ve konusmaci olarak katildigim Panel hakkinda yazmam gerekiyor.

Muhtesemdi, bu isi ne kadar cok sevdigimi gordum bir kez daha ve insanin sevdigi isi yapmasinin ne buyuk mutluluk oldugunu, gozlerim parliyor, dudaklarim kulaklarimdaydi bitiminde. Oncesinde stresliydim tabiiki ama korkumun ustune gidip cuvallama riskime ragmen gittim ve neyseki cuvallamadan isi kotardim.

Panel konusmacilari da cok tatlilardi. Hemen kaynastik, biri disindakileri tanimiyordum birbirimizi ilk kez gormemize ragmen guzel, sicak bir iletisim oldu. Moderator arkadasimdi ORSC kursundan.

Workshop ise CTI odasinda oldu o odaya lider olarak gitmek inanilmazdi. Katilimci sayisi yuksekti, 18-20 kisiydik hatirladigim kadariyla. Eski tanidik koclar vardi ve yeni koclar tanidim. Misafir konusmacimizin yaptirdigi meditasyon cok iyi geldi, sayesinde meditasyona bu kez iyi bir yeni giris yaptim. Transmitter yogi olayini duydum daha dogrusu coktan duymus hatta bir kadinin resmine bakip meditasyon yapmaya calistigim olmustu, sonradan hatirladim daha kizim dogmadan gitmistim Abu Dhabi'de ama o zamanlar o kadar uzakmisim ki ise yaramadi cabuk pesettim ve onemini degerini gec anladim. Hatta o zaman bir Turk kiz vardi oda meditasyon yaptiriyormus orda. Bu islere ne uzakmisim ki kizi hatirlamiyorum bile dogru durust ve hemen yapismamisim ona simdi olsa yapismistim. Neyse gec olsun hic olmamasindan iyidir.

Kisace bu Dhabi'den ayrilmadan once istedigim iki seyi yapmis oldum. Workshop duzenlemek ve panelde konusmaci olarak katilmak. Momx icin Esraa benim konusmaci olarak katilmami istedi ve nisan mayis ayi gibi yapariz dedi ama kadin cok yogun oldugu icin olamadi cok istedim cok stres yapmama ragmen olamadi. Keske olsaydi. Her ay iki kadini hikayelerini anlatmasi ve diger kadinlara ilham olmasi icin konusmaci cagiriyor 20'ser dakika konusuyorlar, bir nevi motivational speaker gibi.
Neyse bir gun o konusmayi yapacagim ama, buraya not dusuyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder