26 Ekim 2015 Pazartesi

Pink Run ve Korea

Her ay ya yeni bir ulkeye gitmek yada farkli bir sey yaparak ogrenerek deneyerek gecirme hedefim fena gitmiyor. Ekim ayinda 10 kilometre kostum 1 saat 6 dakika ve 58 saniye ile, hava hala sicakti, ama cok zorlanmadim, sadece gecen sefer 1 saat 5 dakikada kosmusum ben 1 saat 10 dakika saniyordum cok sevinmistim rekorumu kirdim diye ama kiramamisim ustelik sporu hayatima duzenli soktugum ve cok daha iyi bir durumda olmama ragmen Ocak basinda hic spor ve hazirlik yapmadan kosmama ragmen daha kisa kosmusum, tuhaf... Herneyse iyiki katilmisim, cok memnun kaldim.
Bu ay Korea Festivali vardi son 4 senedir katiliyorum cok seviyorum hem yemeklerini, muzigini ,filmlerini , Nanta gosterisini, kulturunu, insanlarini, ulusal kiyafetlerini herseyine bayiliyorum. Mayis ayinda 1.5 gunluk Seoul ziyaretim ne kadar hakli oldugumu gosterdi, Turkleri cok seviyorlar cok vefakarlar ve buda benim icin cok onemli bir meziyet. Size, kimchi'ye dunyanin en lezzetli etinize, kulturunuzu korumaniza, durust olmaniza, caliskan olmaniza hayranim. Tekrar gitmek umidiyle.
Ode to My Father film cok guzzled ama cok da uzucuydu, konseri de cok keyifliydi Senam bile hic sIkIlmadan sonuna kadar izledi.
P.S Bu senede cikmadi ucak biletim ama seneye benim olacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder