22 Kasım 2011 Salı

Is, stres

Son bir aydir cok sey oldu
ADIA hayalim suya dustu ne kadar cok umutlanmis ve sevinmistim halbuki
ama olmadi iste...
Insanin 6 yillik hayaline bu kadar yaklasip olmamasi cok feci gercekten
Halbuki bu isi 6 yil once gelme nedenimden tamamen baska bir nedenden istiyordum son zamanlarda
kizimla daha cok vakit harcamami saglayacak bir is olabilidi...ayni zamanda prestijli bir sirket ve iyi kazancagim bir is olacakti olabilirdi ama olmadi
3'te cikma hayallerim suya dustu

Regret mektubunu aldigim ayni gun iste terfi aldigimi ogrendim
Inanilmaz hepsi 12 saat icinde oldu ama uzuntum sevincimden cok daha fazlaydi
Yani 6 yil sonra promotion almakta beni acikcasi cok mutlu etmeye yetmedi
ancak sunu gordumki disarida is yok varsada cok az ve ekmek aslanin agzinda
Isimden surekli vizildamayi kesip dort elle sarilmam gerektigini hatirlatti ve sukretmem gerektigini
tam buna alismistimki yeni patron calisma satlerini uzatma ve shift isinden bahsetmee basladi, adam gicik oluyor vaktinde ciktigimizda, bende ona deliriyorum boyle oldugunda
yarin sabah buyuk konusma cekilecek
sonuna kadar direncem ama teslim olmaktan baska carem yok
ama dusunduklerimi de dibine kadar soyliyecegim
yani 3' te cikmayi hayal ederken 4' te cikmak hayal olacak
bu beni cok uzuyor
bunlar yetmezmis gibi sinir bozucu bir proje uzerinde calisiyorum
training baglantili ogrendiklerimizi uygulayacagimiz bir proje
ne calistigim insanlari seviyorum ne proje konusunu
nede bu projeyi bitirmeye niyetim var nede bitirmek icin enerjim, hevesim var
ama isin kotu ve stresli tarafi bu proje 11 aralikta senior management'a sunulacak
ne diyecegimi bile bilmiyorum zaten veri toplayamadik, soyliyeceklerimizi kanitlayacak hic bir seyimiz yok
ustune bu aptal hintliler (hepsi erkek) bana pressure koyuyorlar, cunku hazine bacagini tek anlayan benim ve onlar anlamadiklari icin neyi soracaklarini bile bilemedikleri icin benden bekliyorlar herseyi
aptal aptal seyler
cildirtiyorlar beni
bu egitimin tek guzel tarafi su ana kadar 4 gun isten uzak kalmami sagladi
Yas'a gitmekten cok keyif aldim
10 da basladigi icin ve pazartesi oldugu icin kizimi ben okula goturme luksune sahip oldum hatta bir iki ufak isimi halledip Yas'a gitmek sonra ise gitmeden direkt eve gelmek cok iyi geldi
Sonra artik bende tiriskadan bir executive oldugum icin 1.5 gunluk baska bir egitim vardi gecen hafta, high level olmasi, yoneticilikle alakali, onlardan neler beklenildigi gibi konularda birseyler ogrenmek iyi geldi, yine isten uzakta olmasi ve ilk gun saat 10 'da baslamai superdi ancak bununda zor tarafi kendimin IDP ve objective'i yazmam lazim
ustune de artik isteki diger elemanlarinkini hep benim yapmami isterler
bu isler cok SIKICI gercekten beni executive olmaktan pisman edecek derecede var yani

ama neyse su projeyi atlatirsam ve gec cikma isinden bir sekilde sivisabilirsem- ki cok zor- isim oldugu icin cok memnunum ve Allah kimseye gostermesin issiz kalmayi isten atilmayi diyorum
Ikiside olmuyor mutlu etmiyor iste ne ev hanimi olabilirim ne de calisirken mutlu olabiliyorum
yani olabilirim ama rahat birakmiyorlarki asagiliklar bir pislik gidiyor digeri geliyor
Kocam gibi bir patrona sahip olamadan bitecek bu is hayati

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder