11 Kasım 2008 Salı

GG’ye



Tanıştığımızdan beri hayatımda bir sürü olumlu gelişmeler oldu sayesinde.

Bir kere hayalimdeki adama kavuştum. 

Bilgili, cömert, tam bir centilmen, anlayışlı, dürüst ve akıllı.

En önemlisi tanıdığım en iyi insanlardan biri.

Hâla Asteriks, Ten Ten okumaktan, risk ve bilgisayar oyunu oynamaktan zevk alacak kadar çocuk kalmayı başarabilen, aynı zamanda ciddi; gergin ortamlarda bile soğuk kanlığını kaybetmeyen, beyefendiliğiyle tartıştığı insanları bile kendine hayran bırakabilen olgun bir erkek.

Kendimi ona hayran hayran bakarken yakalayacak kadar yakışıklı.

Bu iyi özelliklerin hepsini tek başına nasıl taşıyor bazen inanmakta zorluk çekiyorum.

Benim gibi sabırsız, aceleci, çabuk öfkelenen, cool olmayı hiç beceremeyen bir insanla nasıl olabildiğini de…

Cevabı belli galiba, neyse ki çok sabırlı.

Yanında kendimi cahil hissettiğim, engin bilgisi olan, hafızası güçlü ancak beni yargılamak yerine “Ne kadar şanslısın, daha öğrenecek çok şeyin var” diyebilen sevimli, klas bir erkek. 

Bana kayak yapmayı, araba kullanmayı öğreten, ilk bisikletimi 30 yaşımda alan, sayesinde birçok ülkeyi gördüğüm ve göremediğim (o ayrı bir konu) bir adam.

Beş yıldır seni tanıdığım halde istediğin güzel bir hediye almayı başaramadım, özel hayatının özel kalmasını isteyen biri olarak umarım bu yazıyı beğenirsin.

Hediye konusunda sevdiklerine işkence çektirdiğini itiraf etmek zorundayım.

En büyük hayalim seni kızımızla birlikte izlemek. Sen olmasaydın böyle bir sorumluluğun altına girecek ne cesaretim olurdu ne de kendime güvenim.

Kızımızın senden öğrenecek o kadar çok şeyi var ki, seni benden daha fazla seveceğine eminim şimdiden.

Doğum günün kutlu olsun. Çok uzun yıllar sağlıklı, mutlu, şanslı ve hep bizimle olman dileğimle...

NG 

2008-11-11 

Bu yazı 6691 kez okundu. 

Yorum: Tulay gocer Beantworten 11.11.2009 
Harika yazmışsın, ellerine sağlık... Eşinin d.gününü de ayrıca kutlarım. Hepinizi çok öpüyorum. sevgiler, tülay 
Beantwortet von : nilgun 14.11.2009 
cok tesekkur ederim Tulaycim.Bende seni opuyorum 

Yorum : arzu Beantworten 11.11.2009 

bence de en güzel hediye bu bence. Bizde GG'nin yaşgününü candan kutluyoruz ve mutluluğunuz sonsuza dek devamını diliyoruz. 

Beantwortet von : nilgun 14.11.2009 
Tesekkurler Arzu, ne hediye vercem derdinden boylece kurtulmustum ama bir yil cabuk gecti bu sene yine ayni deert:) 

Yorum : figen meral Beantworten 

kuzencim bayıldım yazına ne diyeceğimi bilemiyorum.... eşine bu kadar hayran ve bu kadar sevgi dolu ve hayat arkadaşını bu kadar güzel anlatan biri var mıdır acaba? ben de GG'nin doğum gününü kutluyorum. şenay'la beraber uzun mutlu huzurlu bir ömür diliyorum.... kendinize iyi bakın....sizi öpüyorum 

Beantwortet von : nilgun 14.11.2009 

tesekkur ederim kuzencim, optum seni ve kizlarini 

Yorum : GÖKÇEN YILMAZ Beantworten 16.11.2008 
merhaba... yazın çoook özel ve güzel...umarım beğenir...:) 

Yorum : sebo Beantworten 13.11.2008 

nilly wallahi gozlerim doldu. Tas olsa erir bu mailin karsisinda, ben master tezimi bekarligin erdemini yeniden tatamak zorunda biraktigim kocama diye itaf etmistim ama bu kadar etkili olamamistim. yemin ederim kanim dondu. Bu arada giyas soylemiyor ama bundan sonra ona hediye almana gerek yok. Cunku artik ona tapacak olan bir Sena'si var. opuyorum 
Yorum:: gül rana Beantworten 11.11.2008 
GG doğum gününüz kutlu olsun.
NG ve SG ile bir ömür boyu mutluluklar dilerim. 

Beantwortet von : nilgun 19.11.2008 
Cok tesekkurler, sizlerede oglunuzla mutlu nice yillar dilerim.
Hosca Kalin 

Yorum : Eda Türker Beantworten 11.11.2008 
Nilgün'cüğüm çok güzel bir yazı.Bir insanın eşine verebileceği en güzel doğumgünü hediyesi.Tüylerim diken diken oldu..İkinizede nice mutlu yıllar!! 

Beantwortet von : nilgun 19.11.2008 

Anneyiz.biz sayesinde bu sene ne hediye verecegim derdinden kurtuldum, ustune de minik Sena kartimi kullandim, bu yili iyi atlattik.Begendigine sevindim, cok tesekkurler
optum 

Yorum : GG Beantworten 11.11.2008 

Danke schon ! Bu yazi kendi basina hediye zaten! Mille bisoux 
Yorum : Zehra Beantworten 11.11.2008 

Sevgili GG... Dogum gunun kutlu olsun, Nilly´le, bebisinle birlikte nice mutlu, saglikli yillara..
Sevgili NG...GG icin yazdigin ask dolu sozler, aska dair umutlarimi arttirdi.Allah sizi nazardan saklasin diyorum seker..
Cok optum...

Beantwortet von : nilgun 19.11.2008

Merhaba Zehros
Asktan umut kesilmez, seni ne zaman nerde bulacagi belli degildir ama bir gun mutlaka gelir kapini calar, hatta birden fazla kim bilir?
xxx 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder